שירות לקוחות

עם ניסיון של מעל 15 שנה בשיווק תוכנה לעסקים יש לנו את הקשרים, המידע והניסיון בכדי לענות לכם על שאלות במהרה, לספק הצעות מחיר מותאמות אישית לצרכי הלקוח, לשאול את השאלות הנכונות כדי לוודא שהמוצר אותו אתם מבקשים הוא המוצר הנכון והצעת המחיר שנשלחה אליכם מדויקת ונכונה.

כמו כן אנו מנהלים מאגר של שאלות ותשובות המתבסס על שאלות ובקשות שנשלחו אלינו ואל הספקים במשך שנים, דבר המאפשר לתת לכם תשובות אמינות ומקצועיות בזמן קצר מאוד בלי זמן המתנה, בלי הפרשי שעות ובלי הסכמי שרות מול הספק.

כל פניה של לקוח מנוהלת תחת  SLA – (יום עסקים למוצר בקטלוג)

במידה והצורך שלכם לא ברור או המוצר אותו אתם מחפשים אינו עומד בדרישות התקציב אנו נשמח לתת לכם המלצות למוצרים ופתרונות אלטרנטיביים על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לארגונכם.

 

פרטי החברה ושעות פעילות

זקוק לעזרה במציאת רישיון התוכנה הנכון? שדרוג או חידוש רישיונות, איתור רישיון קיים, פנה אלינו בדוא"ל או בטלפון ונשמח לעזור.

ימים א'-ה' 08:30-18:00

טלפון: 03-5327320

פקס: 03-5321390

דוא"ל: sales@anyware.co.il

גוש עציון 13 גבעת שמואל 5403013

מס' ספק משרד הביטחון: 11006470

מוקד תמיכה אדובי: 1-809-344-217

מס' דנסגייד:  64-982-6468 

עדכון אחרון: 3/20/2018 2:38:00 PM
מספר מדרגים:4 דירוג ממוצע:5