יעוץ ותמיכה

קשר ישיר מול יצרני התוכנה

בזכות הסכמים מיוחדים שיש לנו עם יצרנים, חברות הקונות מאתנו רישיונות נהנות מתמיכה טכנית ומרמת שרות גבוהה ומהירה יותר מזו שהיו מקבלות אילו קנו ישירות מהיצרן.

אנו מספקים קשר ישיר לספק בערוצים מיוחדים המקצרים זמן המתנה ודואגים לפתרון בעיות במהירות מרבית על ידי צוות בכיר של מומחים.

התאמת רישיון תוכנה לצרכי המשתמש

לא מעט אנו נתקלים בלקוחות שאינם יודעים איזה מוצר מתאים להם, מה כלכלי יותר ומה פחות, מהן האלטרנטיבות למוצר מסויים. כחלק מהשרות אנו מייעצים ללקוח ומאפשרים לו לקבל מידע רחב יותר על אופי המוצר המתחרים והעלויות הכרוכות ברכישת מוצר מסויים.

מענה מקצועי מהיר ומדויק

שרות ומענה מהיר לבקשות, קבלת הצעות מחיר מדויקות ומותאמות לצרכי הלקוח, תשובות אמינות ומקצועיות, יעוץ והמלצות למוצרים ופתרונות חלופיים. עם ניסיון של מעל 15 שנה בשיווק תוכנות לעסקים יש לנו את הקשרים, המידע והניסיון בכדי לענות לכם על שאלות במהרה, לספק הצעות מחיר מותאמות אישית לצרכי הלקוח, לשאול את השאלות הנכונות כדי לוודא שהמוצר אותו אתם מבקשים הוא המוצר הנכון והצעת המחיר שנשלחה אליכם מדויקת ונכונה.

כמו כן אנו מנהלים מאגר של שאלות ותשובות המתבסס על שאלות ובקשות שנשלחו אלינו ואל הספקים במשך שנים, דבר המאפשר לתת לכם תשובות אמינות ומקצועיות בזמן קצר מאוד בלי זמן המתנה, בלי הפרשי שעות ובלי הסכמי שרות מול הספק.

כל פניה של לקוח מנוהלת תחת  SLA – (יום עסקים למוצר בקטלוג)

במידה והצורך שלכם לא ברור או המוצר אותו אתם מחפשים אינו עומד בדרישות התקציב אנו נשמח לתת לכם המלצות למוצרים ופתרונות אלטרנטיביים על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לארגונכם.

סיוע בהתקנה ובתהליך אקטיבציה OFFLINE

בעוד מרבית היצרנים משתמשים בשיטת אקטיבציה דרך האינטרנט, מרבית מהלקוחות הממשלתיים והבטחוניים נדרשים להתקין תוכנות ללא חיבור לאינטרנט.

על מנת לאפשר התקנה פשוטה וחלקה, אנו מספקים ללקוחותינו דיסק התקנה ובו הנחיות לביצוע אקטיבציה  ללא חיבור לאינטרנט. כמו כן אנו מלווים את הלקוח במידה וישנם תקלות ומוודאים שהמוצר הותקן בהצלחה.

עדכון אחרון: 12/28/2017 10:39:00 AM
מספר מדרגים:2 דירוג ממוצע:5